FOLLOW DASHBOARD

 Saya Jiwang?

Tumblr_los80myjul1qcrsn7o1_500_large

saya jiwang ke? aku mengakui malam ni aku memang ada sikit2 sot. mungkin... emmm aku pun tak tahu apa puncanya! hehe hi, apa khbar pembacaku semua? emmm, susahkah jika kita mencintai seseorang dalam diam2 tanpa dia tahu dan walaupun dia dah berpunya? hahahaha, i guess so. pelik lah orang ni, tanya aku psl benda2 ni. mana lah saya sayang. aku ni bukannya expert pun dalam benda2 ni. XD 

so! don't ask me about that such weird thing okay. 

dah tengah malam tapi aku masih semangat nak post blog ku lagi. heee! itu kerana aku sangat lah bosan pada mlm ni dan lepas ni aku rasa aku dah tak berpeluang nak online, apatah lagi nak kemas kini blog ku! (kan dah nak dekat trial dah) ); masa dah semakin dekat dengan spm tapi aku masih tak ready. kenapa kah? aku pun tak tahu, aku masih tak yakin aku boleh skor targetku dan aku masih ragu bahawa boleh kah aku lakukannya, dapat kah aku capai target yang telah ditetapkan oleh cikgu? betul kah aku boleh lakukannya. ??????

aku perlukan motivasi, siapa yang boleh bantu saya????? dan aku rasa diriku semakin malas untuk belajar. ohhh no! please not now. aku belum mengaku kalah. sekarang apa yang aku perlukan hanya nasihat dan motivasi. aku pasti aku akan buat yang terbaik! :D 

sorry lah kalau post kali hambur. aku hanya tulis saja apa yang terlintas dalam fikiran aku. maaf banyak banyak. bye! 


"Saya Jiwang?" was Posted On: Sunday, July 8, 2012 @12:01 AM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»