FOLLOW DASHBOARD

 it feel relieved

Tumblr_m5nu0268vw1rtj1evo1_500_large

annyeong :)  

wiii. do you all eat your lunch? jangan diet diet erk, x bagus untuk kesihatan. ^^ . btw sorry ya psl x update blogku ni. ada sudah yang menanya kenpa x post something kat blog dah. huhh, so sorry! 

okay. i feel more relieved because folio accku finally dah hntar dgn lengkap wlaupun lewat tetapi aku percaya ada juga yang lebih lewat dari aku. hiiii ... eee korang tahu kah gara2 folio aku ni, aku dah ... emmm entah macam mana nak ungkapkannya. tidur ku tak lena, balik balik ada salah then kesalahan yang tak ketara juga but teacher tuu macam tak pandai faham akan kami yang tidak berkemanpuan untuk beli ink yang mahal and then suruh kami print balik. dia tidak mahu nampa ada kesan liquid paper kat paper kami. 

kami ni yang dah nak setengah mati, sudah lah hand writing punya dia tak check. then enak enaknya seja cakap pandai pandai lah kami nak buat macam mana. (sakit hati) aku boleh katakan cikgu tuu tak pernah guard kami tak kira dlm pelajaran atau dlm folio. okay#### aku sabar seja lah. dan gara2 folio ni, aku telah buang banyak duit, ink printer, tenaga! act aku masih ada sedikit risau sebab tak pasti kalau apa yang aku buat betul atau tidak. 

then, kwnku kata act kita boleh gunakan liquid paper je kalau ada yang salah yang penting amaunnya betul. and itu boleh dimaafkan kerana itu memerlukan model yang banyak. (tambah sakit hati) huhhh. apa-apa pun harap dia bagi markah yang berpatutan sbb kalau tidak memang aku mau mati sudah tuu. eeee! susah susah aku buat tuu then hasilnya bukan yang apa aku bayangkan. -.-''' 

anyway, aku rasa lega and kasihan kpda yang blum siap. harap2 dorang dpt hantar awal seblum ckgu tuu ubah fikiran lagi. 

that it for nw. sorry lah ya kalau aku mebebel seja dlm post ku ni. hiii :)  
"it feel relieved" was Posted On: Friday, June 15, 2012 @10:04 PM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»