FOLLOW DASHBOARD

 Oh My Account !

421158_265629346852007_217750228306586_596163_1133343744_n_large_large

hello dear friend and all the reader !


today let me talk about stress. emmm. macam mna nak mula ni ya? kepada siapa yang ambil aliran akaun, korang dah siap folio tak? eshhhh, ak tgh bengang ni. entah apa nak buat'' :| plus ckgu yang tuttt, mayB dah dekat SPM pun blum lgi siap folio tuu, benci lah kalau begini terus.

kenapa time time begini ckgu kesyanganku pergi jauh.???? aku sgt rindu dgn dia, tulisanya yang sentiasa cntik, perangai nya yang comel dan tak pernah marah, cakapannya yang sentiasa buat sya tertawa, teacher yang sentiasa happy, ahhhhhh! teacher, i miss you so much . pls balik sini mengajar teacher, plssss! :( 

sgt stress ni thun. ak tahu kehidupan ni mesti dteruskan lagi . aduhh, harap harap ckgu tuu terima lah folioku tuu, janaganlah dia banyak cerewet kat sana.

okay lah, see you at next post. hiiii, bye bye... <3
"Oh My Account !" was Posted On: Sunday, May 20, 2012 @1:54 PM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»