FOLLOW DASHBOARD

 Switched at Birth


konichiwa!

agak lama juga aku x update blog ku. sorry for that! today i gonna talk about this TV program, yes\ it switched at birth . best gila nie wayang, wyang nie lah juga menemani aku selama cuti ni. sebab cuti ni sgt bosan thap gaban dh! 2 minggu lagi syg dh nk buka skull. enjoy lah kita puasx2 sebelum cuti b'akhir, nnt ckp nk cuti lagi! tapi timex2 cuti pla bilang bosan. begitu lah aku, bila masa tghx2 belajar cakap rindu gila dgn cuti, then bila cuti dh tiba pla ckp bosan dan rindu dgn sekola. emmmm. x fhm betul dgn perangaiku ni =.='' 

aku krg dh 17 umor tapi hidupku mcm begitu jak! yg aku paling benci kenapa spm harus b'langsung pda akhir thun, time org cui lgi tuu? why?why?why????? tpt org lain klo musim sekola punya lah best gila, mamiku bilang time dye sekolah dulu X mcm D malaysia ni, tpt D'org ada party tahunan, ada byk aktiviti (maklum lah org belajar kt luar negara) ! tapi klo D malaysia pla harix2 kmi hnya belajar saja. IT NOT FAIR dear! aku bkn ckp negara kita ni X baik but it's the fact, apa blh kita buat kn! we've no right/power to change the rule, SO, just face it! ^^

lagipun thun depan aku dh nk jadi senior, so aku nk seaktif yg boleh. aku x nk zaman sekolah menengahku b'akhir begitu saja. hehe! aku nk jdikan thun 2012 ni thun terindah N b'mkna sgt dalam kehidupan ku. 

bye bye N take care, pls have a good night sleep C':
"Switched at Birth" was Posted On: Tuesday, December 13, 2011 @9:22 PM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»