FOLLOW DASHBOARD

 Again, new skin!

forever, happy, image, leave, love

annyeong(':

hello! xlma aku guna skin, skrg tkar lgi. entah lah\\ aku mkin lma mkin suka pla m'edit blog ni, lgix2 ku sndiri. DAN aku juga selalu x puas aty dgn blogku. ada jak kekurangan nya ni! I don't what to think already.

anyway. suka x blogku yg bru ni! nmpa sgt ia baru kn, purplenya pon dh ilang jdi hitam @ gray! suka x? But 1 thing never change ialah aku tetap minat kt purple. bukti : aku maC keep wrna highlight, hehehehe! nevermind, suka ke atau tak suka pun blogku juga bha. hahaha\\ korg tgk je lah, x lma nnt aku tkar lgi skins nya ni. memg begitu pun gayaku. x ubahx2 langsung! krg msalah t'besarku ruang komen tuu hnya lah hiasan, pdahal xde ape2 pun, blh katakan xde fungsi lgsung. help me pls!!!!! aku dh ikut tuto tapi maC saje x blh. aku jga dh minta tlong kt kwn dh dye pnya respon pun sama jga. entah lah ape aku nk bt krg! =.=''

k lah, apax2 pun aku xkn biarkan ia begitu saje! haha, mesti ada juga cranya. 
bye-bye^^ 
"Again, new skin!" was Posted On: Thursday, December 15, 2011 @11:44 PM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»