FOLLOW DASHBOARD

 1,2,3,4? who will you chose.

cute, image, kiss, life, long live, love quotes

heechul oppa is my chose.  

haha, annyeong . mlm nie post lgi,, bosan bha kn! hari ni postnya mgkin biasax2 je B'cus nothing happen actually. just like a same day everyday. boring kn! guess wt, hari ni aku tmbang berat kt rmah N ukur pingangku\\wawww, aku dh gemuk! ohhh nooo. wt should i do, ahad ni dh Christmas. eeee, geramnya aku! esok mula diet. eshhhh. x sgka itu jak pun blh bt msalah besar bgiku! iya lah kn, bdnku ni bknnya cntik sgt pun. senang gemuk dan susah kurus. nnt heechul oppa nmpa bt mula jak, hahahaha JOKE je! perkara tu hnya blh b'laku kt mimpi je, kalau lah aku blh jumpa heechul oppa! auwwwwww, stop it.... hehehehehe

tapi aku dh mula rindu gila dgn dia lah. aiyoooo! cepatx2 lah dia keluar kt tugasnya tuu or mayB pendekkan wktu dia b'tugasss, wawww! alangkah bgus nya knnn? gila lah ak ni. ak hrp dia melalui christmasnya kt sna meriah dgn member suju. :') hiiiii, happy marry Christmas oppa, N kpda u all yg menyabutnya. hiiii! hope u all happy happy selalu. 

post ni D'postkan dgn hati yg happy N iklas!     


"1,2,3,4? who will you chose." was Posted On: Tuesday, December 20, 2011 @9:36 PM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»