FOLLOW DASHBOARD

 TGH mlm
boy, brunette, cute, dog, eyes

selamat malam peeps!                          

dh jam 12:30 minit tapi x rsa penat dan ngantuk pun! semenjak cuti sekola ni aku asyik xblh tdo awal N pimples ku dh m'jdix2, makin hri mkin banyak. enath lah knpa? mungkin sekali sya x tdo awal kn, tapi mna blh aku tdo. msa sya mhu tdo, xblh pla TPI msa sya seronok main PC tetiba nk sgt tdo. apa mcm ni? hairan btul sya. dlu mna ada mcm ni. okay je pon.

btw, korg rsa lelaki dlm gmbr ni cute x? haha. sya x knl dye sape, sje nk ambil! haha. 2 more week to go then i'm flying. yeahhh! fly ke mna pla, bilang duk dlm rumah je? alah, aku fly p tpt kwnku lah. dye dh nk khwin ni, so aku yg jdi dye pnya flower girl nk lah p stay dgn dye. bgi kengan manis pda dye pnya last single night! haha. nk adakan party tapi x lah sampai lewat mlm, nnt t'lewat bgn pla k'esokan harinya. kn x elok kalau mcm tu! x sgka dye lah best fren ku yg p'tama sekali khawin.. wieee! i'm so happy. smoga dye dpt kebahagiaan.

okay lah tuu, dripda nk tggu lmax2! org tua selalu kata kalau suka jan lmax2, nnt t'lmbt kau yg menyesal. xD. ahad minggu depan funfair dh nk tutup, nk pergi ke x? tgh fkir ni, mcm mls lah. x best pon, blikx2 itu juga yg D'main. xde yg lain ke?

anyway, aku xnk tulis lgi \ nnt tambah pnjang, takut korg xnk bca kalau entri yg pnjangx2. so it end here! see you all tomorrow. jangan risau, kn aku dh kata aku akan rajin harix2 post entri pda cuti ni ! haha , kbyeee.

wish can see his face again!
"TGH mlm" was Posted On: Sunday, November 27, 2011 @12:30 AM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»