FOLLOW DASHBOARD

 saya happy ..
I love one direction

annyeong chingu

aku sgt gmbira nie ... sebab finally it holiday. yeahhhh (!).. aku pon blh harix2 dh lepak dgn kwn ku kt sna 2 , aku tahu dye pasti sgt boring hidup tnpa aku b'b'ape bulan nie ... <3... post hari nie ttg happy so kita mesti lah crita happy je, jan lari topic k. ^^

actually, xdh lah happy sgt. tapi hati ni rsa senang sgt, entah npa? wlaupun cuaca ni hari asyik hujan jak. :) ... holiday nie korg dh rncang apax2 x ? aku pla blum, s'bnr nya byk yg mahu d'urus ni. lesan keretaku, ICku, mahu urus rumah yg hmbur lgi. aiyooo ! byk sgt kn. masa untuk relax mgkin xdh sebab aku nk study lgi preparation untuk next year. aku xnk lah semua kerjaku last minute lgi. 

crita psl last minute. my moral blum siap lagi. eshhhhh, byk lgi aku blum sentuh. gmbar 1 pon blum ada. teruk kn, akaunku lgi thun depan. sudah lah ckgu pon d'tukar dgn ckdu yg x begitu tanggungjwp. kena pda thun exam kmi lgi 2. npa p'kara nie belaku???? x adil langsung, harapx2 exam lambatx2 lah ckit jan mcm sekrg ni d'kasih awal lah pla. kesihan aku nmpa bdkx2 form5 kejar msa. :(  aku xnk perkara jatuh pda aku jue. 

but, apa-apa pon wish me luck sje lah, apa blh bt klo tarikhnya dh d'tentukan spt 2. hehehehe , anyway i'm so happy to day. i wish this can happen every day .... <3
"saya happy .." was Posted On: Monday, November 14, 2011 @12:29 AM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»