FOLLOW DASHBOARD

 friendship
Cute

annyeong sarang.

                         mt mlm. wt up u all? sihat x? dh mkn? dh mndi? semua lah aku tnya nie. -eeee kelly x malu- hahaha, sudahx2 lah 2 kelly :p. btw , gejaka D atas nie handsome kn .... :3 hehe, i <3 k-pop! suke sgtx3 smpai x t'hingga lah org kata, aku p'caya byk jue org minat k-pop... erkkkk jan tipu, mengaku jak lah hahaha. aku minat kt k-pop dri aku tingkatan 1 bulan may, lagu p'tama yang m'buat aku jtuh cinta ialah my memory dri wayang winter sonata. sejak sna lah aku memg gila dgn korea nie, crita 2 memg dh lma tapi masih fresh lgi D ingatanku. xkan aku lupakan wayang itu...

lepas tu ada wayang my girl, straight way to heaven, tree of heaven apa lgi erkkk byk lgi 2. sampai lah krang ada BOF bru lah byk org minat dgn korea. k-pop pun begitu jue, hehehe tapi aku suka jue bab makin org dh minat kt k-pop. <3 xkan lah aku SS jak sndiri mesti lah nk share jue dgn geng kan,, aku hrp k-pop akan terus b'jaya yeahhhhh ... 

"friendship" was Posted On: Wednesday, November 2, 2011 @9:16 PM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»