FOLLOW DASHBOARD

 dear BLOG

hello!   

apa khbr korg semua? sihat x? cuti nie best x? pdahal bru 2 minggu cuti, hehe. bru 2 minggu b'lalu makin perkara dh t'jdi. hal yg aku x ingin ia b'laku akhir nya b'laku jue. aku x sggup melihat keadaan ni t'jdi mcm ni! aku sgtx2 x suka hal ini b'laku. emmm

tapi aku yakin hal akan b'lalu juga. semua nya akan OKAY. it will be fine, percaya lah! haha. tdi aku buka FB ku dan tgk waw... semua nya status psl bola sepak. sorry, aku x tgk! tapi aku sokong juga lah, x kira memg / kalah, harimau muda tetap D hati. cehhhh wahh, biar betul! mesti lah, kn kita ni rakyat malaysia so msti sokong psukan sndiri. hehe... btul kn! 

postku ni hari pndekx2 jak. xnk lah tulis pnjang lebar, lgipon aku bkn nya pndai kalau bab menulis ni. merepek jak aku kn. x kena pon dgn tittle postku ... xD , tapi one that sure, sejak aku b'blog ni byk sgt benda yg aku dpt tahu. x lah aku tau FB jak. and now, ia dh m'jdi hobiku b'blog. 

aku nk guna kesempatan cuti ni untuk b'blog, sebab aku tahu tahun depan memg jarang dh aku online! sedih ni, tkut ada jue. sebab tahun depan kn nk SPM dh so nk bt segala p'siapan. nk b'usaha btulx2 dh ni. xnk main x2 dh! conform thun depan memg byk tekanan ni. 

apax2 pon b'doa bykx2 agar pelajaranku d'birkatakan oleh tuhan. bt perangai baikx2. jangan mls. :D , xnk target tggix2 but s'kurang-kurangnya semua kredit kalau blh lah. aku xsanggup lihat result ku semua merahx2..... :'( result untuk masa depan ni... mna blh gagal. aiyooooo! hiazzz, cerita psl ni dtg lgi stress. okay stop it!
so , poast ni smpai sini saja lah ... haha! byex2! sayonara 
"dear BLOG" was Posted On: Monday, November 21, 2011 @11:37 PM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»