FOLLOW DASHBOARD

 Contest ' I'M PROUD TO BE A BLOGGER
aku bangga jdi seorang blogger ,,, it because semenjak aku ada blogger ni, byk ilmu yg aku dpt, dripda s'org yg tak tahu ape 2 blog smpai lah thap krang ni. then, karang i'm in love with blog, aku sayang blogku tau.





nie contest dari wawa dan nana (!) , setiap contest mesti ada syaratx2 nya kn ... so ni lah dye ;-

1.Kena ada blog *kalau tak ade , sign in
2.Warganegara Malaysia *senang nak post hadiah
3.wajib follow blog 
wawa dan nana untuk tahu update-2 terbaru.Copy gambar diatas dan directkan ke blog WAWA atau NANA
5.Buat slogan . cth : saya berbangga menjadi sorang blogger kerana ...blablabla
6.Tidak melebihi 15 patah perkataan .  7.tidak kira sama ada english atau melayu *slogan
8.Tag 3 orang dan pastikan Dia tahu .
9.Postkan link post anda mengenai contest ini . 


hadiahnya pla nie;-
1.Owl necklace beserta Topap RM20
2.Edit blog beserta Topap RM10 *BLOGSKIN
3Edit log beserta Topap RM5 *WASHED
Saguhati.
peserta yang mendapat tempat ke 4-10 juga akan mendapat hadiah saguhati sperti header , sidebar imag dan lain-2 . *untuk blog sahaja 

carax2 pemilihan;-
1.Kami tidak menggunakan sistem VOTE .
2.Pemenang dipilih berdasarkan blog dan slogan .
3.kalau nak memang tu , hias la blog cantek-2 keyh ?

aku nk tag  teka teki trauma , lyssa , sara cika (!) ,, wish me luck . hihi , nk thu info lebih lnjut sila ruju pda WAWA dan NANA.
"Contest ' I'M PROUD TO BE A BLOGGER" was Posted On: Tuesday, November 8, 2011 @9:33 PM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»