FOLLOW DASHBOARD

 1th NOVEMBER 2011
cute artsy desk photography

annyeong chingu <3 .

hehe , i love november bb nk dekat cuti dan saat m'nnt cuti. sebnrnya aku nie mls sgt nk p skull, tapi asyikx2 ada aktiviti jak, nie yang bt aku mls nie. parents pon sokg aku cepatx2 cuti, kaC lah org awalx2 cuti. nie x adil (!) bdak pmr dh cuti kmi mau tggu 1 minggu bru blh cuti. yg aku pelik s'kali ialah dftar SPM pon mau hri s'blum cuti. apa lah 2 ????

sedih nie tau :'( ... cuti pon mgkin x p jauh. mayB KK jak, emmmm aku miss dgn c dia lah. :3 aku x sbar nk Christmas. saat itu lah yg pling happy s'kali bagi aku! x lupa jak New year . huhuhuhuhu, sgtx2 best gila. aku masih ingat lagi wktu kmi menyambut Christmas mercun pnya lah bising, berkaraok, menarik, makan, byk lah perkara yg happy. main smpai x ingat masa pon ada. lucu klo d'ingat blik, mknan k'gemaranku ilah buding, dan makaroni. memg aku x lupa tu 2 bnda, memg sentiasa d atas meja jak 2 tggal d'serbuh jak. hahahahaha!

<3 <3 <3 <3 ... flying kiss for her and him ..
"1th NOVEMBER 2011" was Posted On: Tuesday, November 1, 2011 @9:07 PM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»