FOLLOW DASHBOARD

 THE FUTURE
annyeonghaseyo !!! ,, I've been alone several year now. but still , nothing change in me life. how pity that is.
tdi aku mula b'anganx2 lgi, entah apax2 jak ada dlm fkiran ku nie, skolah pon lum  hbis trus fkir nk cri duit dh ! aku mau kumpul bykx2 duit .... hihihihihihi ! -ee,kau mahu duit bykx2 utk apa jua ?- nahhh , nie soalan yg sgt baik s'kali. mesti lah aku guna utk k'inginanku dong, don't worry, aku guna dlm p'kara yg b'faedah jue. jan fkr yg bknx2 ok >.^ ! adess, t'lampau byk yg mau m'nntkan aku dan byk jue p'kara yg aku mau fkrkan nie, TERUS TERANG aku lum rancang lgi apa citax2ku esok ari nnt. argggh, citax2 ku s'benar nk jdi arkitek tapi aliran yg aku ambil nie p'akaunan so t'paksa lgi aku nk rancang se'mula! aiyooo ... teruk kn aku nie ... :D ... dlu aku ingat main jak , karang dh x blh beg2 , mesti b'fkran matang. 


kadang aku ingin btul kembali ke alam k'gembiraanku ... d'sna happy jak aku , xdh s'brg mslah yg m'ggu aku . 
bru aku sedar bhwa s'mkin kita dewasa s'makin berat bebanan yg kita tanggung! sgt lah m'menatkan . agaknya ape lah t'jdi pda msa yg akan dtg. adakah aku masih waras/normal atau aku dh m'jdi gila bb x dpt tanggung semua bebanan ku nie ? inginnya aku lepaskan semua bebanan nie. TAPI ape blh aku wt s'lain m'nyerah sja . 


alangkah indahnya hidupku jika xdh bebanan dan tekanan atau masalh, santai jak kerjaku ... 
wawww'''' anganx2 tu dh s'makin jauh. ^^


AKU INGIN PERGIH KE TEMPAT YANG XDH STRESS,TEKANAN,MASALAH! 
d mna agaknya ya ! 


 

mungkin sini lah tempatnya ... <3 ...
"THE FUTURE" was Posted On: Tuesday, September 6, 2011 @10:20 PM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»