FOLLOW DASHBOARD

 dunia
annyeong ! ari nie aku dgn style rambut aku p skull. semua org dgn hairannya tgk aku mcm x knl dgn aku. pelik  kh klo aku potong rmbutku ? mcm x pernah tgk org ubah rmbut. kampungan betul! haaa , bgiku ai normal dan perkara biasa jak pon. 

paling aku hairan ilah klo mau kutuk pon biarlah b'depan dgn aku jangan main sorokx2 , x best lah! d belakangku ckp yang lain tapi d depanku bukan main byk pujiannya.. eshx3, kesian kan ! haaha, aiyooo ... pudulikan lah.! forget that okay. memang no comment lah , hahaha

btw , tadi topik kmi d kls ialah nak bt bja utk kls . best kan ! part aku lah paling susah bb mau cari design. pening kepala ku mau cri . plz give me a idea ! :) harapx2 rancangan kmi nie d'luluskan oleh member lain kt kls kmi 2. :) aku ni pon tgh b'usaha nak fikirkan idea yang fresh dan memenuhi cita rasa kwnku ! aiyaaa , tibax2 pla aku jdi designer ! haha

"dunia" was Posted On: Monday, September 19, 2011 @9:39 PM | 2 lovely comments

« Older posts | Newer posts»