FOLLOW DASHBOARD

 perasaan ku terhadapmu
hye . hello !
mlm nie lyn b'abis dgn yuna-memo! lgu 2 aku rasa best lah ... 
there something inside me but i can't explain it and i don't know wt is this feeling are? 
dri tdi lgi aku mengigau! entah fkirkan ape, byk yang lalu pda fkiranku. aku cuma sedang m'cri driku, sapa kah driku sebenarnya! apa kh sebenarnya yang m'bt aku gmbira? dimnakah tptku yang sebenar? apakah yang sesuai pdaku? semua nie b'main dlm fkiranku tdi, nasib jak lah ade novel menemaniku. aku ingin lakukan sesuatu untuk aku sendiri, tetapi aku blm fkirkan apa yang perluh aku lakukan! 

some time, we feel that the time goes so fast and we don't even realize. i feel that i'm wasting time 4 doing stupid thing. and some time, people say that i am a weirdo because i don't look like a normal person at all. all people look down on me, just because i'm a failure in anything i do, thanks to all the humiliation! i will work on it. 

karang dh tanggal 29, two more day to go! merdeka ... 
wiiii ! sgt happy, selain e2 ari raya jue x tertinggal. 

p/s : jan lupa nk bgi kuih kt aku !!! hihihihihi (x malu pnya orang) ... hahahahahaha , biar lah bha , kn ! ... hrp nie thun pnya ari raya @ merdaka day akan lebih meriah dripada thun seblm nie ! C: !!! ... 


^^ .....
"perasaan ku terhadapmu" was Posted On: Monday, August 29, 2011 @12:53 AM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»