FOLLOW DASHBOARD

 ^^ ....K-POP.... ^^
nie ari , first time aku bad mood dlm kelas ! entah la npa aku tetiba bad mood je. sampai masa rehat pon x p kantin ! then , sampai time moral perasaan mooddy ku bru lah hilang. ckgu moral kmi sentiasa ade2 je critanya yang best ... biasalah kn , kn ckgu nie b'pengalaman - C3 - time sejarah pon best. agak kina lama udh aku x rsa tekanan dlm kelas t'sebut , biasanya 2 bagaikn setiap saat b'perang dlm kls. tapi nie ari ckgu bgi kebebasan pda kita org. ''yeah'' ... punyalah byk crita kmi, mcm2 ade !

kini , aku rsa aku ade p'ubahan. dulu pnya aku langsung x sentuh novel walaupon novel sastera yang akan kuar dlm PMR, aku cuma hrpkan bku rujukan sja. tapi skrg, nmpa jak novel terus naik nafsu ku nk m'bca ! x kira lah teen novel kh novel cinta kh. pokok nya novel lh bha ! adakah nie perkara yang baek / buruk ? 

anyway, klau dulu aku critakn pasal JAPAN. krg pla K-POP ! ada yang aku minat nie ... wawwww ,,, aku sgt kagum pda mereka! walaupon aku x seberapa fhm bhsa mereka, akan tetapi aku sgt t'tarik pda lgu mereka , entah lah npa ? adakh pda munkin pras muka mereka yang comel / tarian mereka yang menarik ? enath , aku pon x tau ! :) 

nie yang aku minat ! dlm 1 kumpulan x semua yang kau minat ... cuma 1/2 jak ... 

 teka nie dri kumpulan mna ? nahhh ,, nie c heechul ! dye lah yang aku minat dlm kumpulan SUPERJUNIOR bb dye jak yang pelik2 ... gelarannya ialah cinderella , flower / kim pink ! wataknya dlm superjunior nie sgt pelik, lain2 drpada yang lain , kdg dye gothic kdg dye girly , dye jak lah yang blh tarik t'hatian ku! dan dan dan , dye sgt suka wt cm nie :

tgk 2 , dlm setiap p'sembahan mesti ade dye wt cm nie kn ! hehehehe




pelik kn ... ! <3 <3 

  
nie pla dri kumplan BOYFRIEND ! mereka nie TWINS tau ! <3 , yang rmbut b'wrna kuning 2 ilah jo young min , ABANG kepada jo kwang min yang rmbut b'wrna hitam . 2-2 mereka aku pon minat. yang abang tugasnya ilah vocal, adik pla rapper. cute kn ... 










nie kim dong jun dri ZE;A . 

minat sgt2 ma dye nie ! huahahah ... 

yang yo seob dri beast! <3 ... 

dye lah paling cute dlm kumpulan nie, nie thun 2 kali udh p MALAYSIA. :( bb xdh p ! sgt jauh ... tapi tapi tetap minat dye ! 

<3

yang nie pla lee jung shin dri kumpulan CNBLUE. dye nie pemain bass @ rapper jue . dye jue pernah ambil bhgian dlm MV 4minute-heart to heart! :) 




ini ialah sekadar minat ... to my dear hater : x suka ! out lah , xdh yang suruh pn dtg ke cnie , klo menyampah 2 jan tgk ! blog nie utk b'kongsi pda reader ku. bkn utk d'hina oleh mu ! sedar2 lah ya .... yang x minat k-pop 2 , aku x suruh korg minat pon. so , jan persan k ! thks ... :)

"^^ ....K-POP.... ^^" was Posted On: Friday, August 19, 2011 @10:00 PM | 3 lovely comments

« Older posts | Newer posts»