FOLLOW DASHBOARD

 ari ku semasa n selepas cuti
hye!!! nie ari cm biasa jak. xdh yg istimewa sgt. ari ahad yg lalu ~~~~ 
kau mau tau kah .... -____- ... akuuuuuuuu
terjatuh dri tanggaaaaa ..... haduuuuuhhhhhh ,,,, SAKITNYA kaki ku ! sakit nie menyebabkan aku xblh p skull 
LOL ~~~

cuti ku pon hancur. ! >,< .... huhuhu
speak about my holiday,,, aktiviti ku kat uma just online , menghadap ma tv , bersihkan uma q , tdo2 jak , apa lgi ye? aku rasa e2 sja lah ! ^^ , boring kan ! 2 minggu cuti kat uma jak rehat, bapak @ mamak pun x senang nk bwa jln ! hang out ma kwn pon x jdi. :( 
so ! ape blh wat, kn ! kat uma tgk2 tv, harapkan ade wayang best. online pon kadang2 menjemukkan ! nasib jak lah aku ade pinjam korean drama ma anty ku, klo x blh jdi gila aku nie ... 

sbuku pun x bka. hahaha , jdi pemalas lah pla q nie. 
beg2 lah aku melalui cuti ku nie ! hihihik ... i know it boring but there nothing that i can say about it anymore ! hohoho ... next time my holiday must be awesome and have ''wow'' factor . ^^ .... 
just joking , forget about it ! hohohoho ...

selepas cuti !! emmmm ,,, 
semangatku terjejas kerana asyik online jak. orang ku d kelas tapi jiwa ku entah ke mana. huuu , ckgu mengajar di depan aku pla di belakang wat nothing jak! tapi mau x mau pon terpaksa q p skull jue klo x di tanya pla npa x p skull ? kn kn kn ... aku mau btul cri balik semangat aku 2 , cm mna nie ya . xpa lah, nnt bekat exam outometik lah aku jdi rajin blik. hahaha,

bka skull dah 2 minggu lor, tapi maC lgi malas2 ... tambah lgi kaki q cri psl nie, memang lah malang hidup ku selepas cuti. klah , aku akn update blogger ku nie setiap minggu ! biar lah kurang reader ku. ku tetap berblog jue. sometime aku pkir ledih senang lgi jika 4lower ku skit drpda byk bab skit yg tau ape yg aku tlis, kn kn kn... ! 

k . C u next time ! bye n take care.
"ari ku semasa n selepas cuti" was Posted On: Thursday, June 23, 2011 @8:29 PM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»