FOLLOW DASHBOARD

 ambil result ~____~'''

nie ari ialah ari pengambilan bku rekod. semua ibu2 n bapa2 ofcus @ anak mereka akan p ke skull utk ambil result n keaadan disiplin anak mereka ! oleh itu, aku pon pergih lah ambil resultma parent ku. aiyooo .... perasaan takut n gementar menguasai aku ! 
cm aku x biasa -___- ... hahahahahaha, tdi cm biasa awal bgn, mandi, pakai bju skull, mkn kat uma dlu n p skull, hairannya npa dorang nie awal btul ! fuuu , aku lah orang p'tama yg p ambil result... 
nie thun ckgu yg temankan guru kelas ku ialah ckgu lao pao tak. nasib ckgu x byk ckp ma parent ku, klo x ... abis lah aku ! bgiku nie kali exam sgt lah teruk. tau npa , bb utk kali ke-2 kena ambil no. yg teruk2 ... huhuhuhu :(
abis ambil result terus blik uma n tidor ! hahahaha .... ngtuk bha aku, semlm mlman pon lewat tidor ... emmmm``` nie thun parent ku x udh byk bising ma aku... entah npa ? bgus lah klo beg2, bb orang pon tention bha klo beg2 terusan ....

2 bulan lgi kami mau exam ... aduiiii 1 bachatnya aku ,,, blik2 exam , masa pon b'lalu dgn cepatnya! pleik btul lah , aku x fhm, semenjak aku naik ke sesi pagi, xdh lah masa utk aku b'relax, mesti ade sja yg menyusahkan aku! haizzz ... 

ape2 pon, 1 thun lgi bha jue aku d skull dominic ! then, i will be free from exam SPM ...  !!! yeahhh ...
tapi seblum e2 mesti lah nk rajin2 belajar .... ( than lah kelly, 1 thun x lama ... akan datang utkmu jue 2) ....
cm bkin tkut pla 2 ... kn kn kn ?

rancang abis skull nk kerja dlu, cri duit sendri ! pas 2 bru lah sambung U ... sebenarnya aku maC lagi mencari cita2 ku nie .... hope 1 day i know wt is my ambition ! AMEN ... 
"ambil result ~____~'''" was Posted On: Saturday, June 25, 2011 @9:35 PM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»