FOLLOW DASHBOARD

 tgh mlm
Rasa x blh tdo mlm nie lah! Entah lah npa? Ari nie pecah rekot, 4kali online jumlahnya 9 jam! Haha, bosan bh, e2 lah... kali nie ialh kali ke-2 aku post kt blogger!

Ingin b’cerita tapi x tau nk cerita psl pa pla, ok lah! Mlm nie kta cte psl ******* . emmmm, aku memang ade soalan dlm atyku tapi entah mau luahkn nya / x! Sebenarnya aku selalu t’tanya2 ape kah btul akn b’lakunya dunia kiamat??????? Aku tanyakn soalan bkn nya aku nk cpat mati! I know my question is so stupid but this world Is reality and nothing is impossible in this world, anything may happen in our life time so we must B prepared 4 that! But also kta bknnya tuhan! Kta x tau ape akn b’laku pda saat seterusnya,tuhan sja Y tau, kta manusia hnya blh merancang dan b’sedia pda Bla2 msa sja.

Nie ade soalan! Jika andai  adelah manusia p’tama Y tau Bla akn b’laku dunia kiamat, ape kah andai akn wt pda msa t’sebut dan masa d’beri sggat singkat? & siapa andai akn selamatkn dlu? 
"tgh mlm" was Posted On: Sunday, April 17, 2011 @2:14 AM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»