FOLLOW DASHBOARD

 ************************************************
dah lama dah aku tak rasa demikian! Rasanya sangat bgus skali. Ai seperti perasaan yang telah hilang dri ku. Kini ai telah kembali. :D ....~~!!!~~.... ‘’MEREPEK JAK’’ hihihihi !!

sebenarnya aku tak tau post nie ari nk cerita psl ape, aku karang nie bosan btul, entah ape nk Dbuat. Mari kti cerita psl driku dan duniaku. Prinsip ku senang jak, tak sesusah prinsip akaunku!! Hahaha, jika menghadap ape2 halangan / kesusahan perasaan p’tamaku ialah cool je. P skull belajar, lepak ma kawan! Ade ape2 mesti ma kawan rapat(3sha,yen2,cheryl). Makan sama2,duduk sama2,sembang sama2,kongsi rahsia sama2. Setiap ari hidaupku Dpenuhi dgn k’hadiran mereka.

Hobiku idolku!! Walau aku Dmana pun, X sah klo X dengar lagu LP(LINKIN PARK),-3sha jgn salah ckp lagi- :D. Mereka jua idol utamaku, lagu mereka m’beri semangat ma aku, <3 sangtx100 yang t’amat ma LP. LP!! Klo lah linkin park buat konset D malaysia,,, aduh!!! Alangkah indahnya e2 ... haizz... chester N mike lah aku paling paling paling paling minat, X lupa jue c jeo the DJ,rob,phoenix dan brad. Harap mereka akan teruskn album mereka dan terus menyanyi utk kmi yang crazy fun nie. Hihihik

  

"************************************************" was Posted On: Saturday, April 9, 2011 @8:51 PM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»